Online Εκπαίδευση: Πώς να νικήσεις την κούραση του υπολογιστή
Photo by Andrea Piacquadio on Pexels.com

Online Εκπαίδευση: Πώς να νικήσεις την κούραση του υπολογιστή

Online Εκπαίδευση: Οι έντονοι πόνοι στην πλάτη, οι ασταμάτητοι πονοκέφαλοι, η συνεχής αίσθηση κούρασης, το να φοράς τα ίδια ρούχα κάθε μέρα είναι όλα πλέον στην καθημερινότητά μας. Παραδόξως, υπάρχει ένα όνομα για αυτήν τη μονότονη ρουτίνα. Σύμφωνα με ένα άρθρο στη New York Post ονομάζεται Zoom κόπωση ή αλλιώς κούραση του υπολογιστή.

 Ενώ μπορεί να είναι ένα νέο φαινόμενο που εξετάζουν οι γιατροί και οι επιστήμονες, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένα μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να νικήσετε αυτήν την άνευ προηγουμένου ασθένεια. 

Παρακάτω, σας έχουμε κάποιες συμβουλές και τρόπους για να αισθανθείτε καλύτερα κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής σχολικής ημέρας! 

1. Stop στο Multitasking

Με την online εκπαίδευση, δυστυχώς αγνοούμε εντελώς τον καθηγητή, αλλά εξακολουθούμε να φαινόμαστε συγκεντρωμένοι και παρόντες.  Παράλληλα μπορείτε να παίξετε ένα παιχνίδι στο κινητό, να παρακολουθήσετε τηλεόραση, να στείλετε μήνυμα, όλα σε άλλη οθόνη. Φαίνεται σαν η τέλεια λύση σε αυτό το βαρετό μάθημα μαθηματικών, σωστά;

Είμαι εδώ για να σας πω ότι δεν είναι – είναι ανθυγιεινό! Ενώ καταλαβαίνω ότι κανείς δεν θέλει να επικεντρωθεί στο λιγότερο αγαπημένο του μάθημα, όμως η μη προσοχή είναι δυστυχώς η πιο λάθος λύση. Κάτι τέτοιο θα επιδεινώσει την περίπτωση κούρασης της online εκπαίδευσης.

Την επόμενη φορά που θα έχετε μάθημα και θα αρχίσετε να πληκτρολογείτε σε άλλη οθόνη, κάντε τα εξής: Παρατηρήστε τη συμπεριφορά σας, πάρτε μια ανάσα και επιστρέψτε στο μάθημά σας. Ξέρω ότι δεν είναι διασκεδαστικό, αλλά θα σας κάνει να νιώσετε πολύ καλύτερα συνολικά.

 

woman in black shirt using macbook
Photo by cottonbro on Pexels.com

2. Εκμεταλλευτείτε πλήρως τα διαλείμματα σας

Αχ, επιτέλους φτάσατε στο τέλος του μαθήματος και θέλετε να συνεχίσετε αμέσως το αγαπημένο σας επεισόδιο στο netflix . Yπέροχη ιδέα, σωστά; Στην πραγματικότητα, αυτό θα κάνει τους πονοκεφάλους πολύ χειρότερους.

Τώρα, ίσως σκέφτεστε: «περίμενε, έχω μόνο 10 λεπτά διαλείμματος! Δεν μπορώ να κάνω κάτι καλό σε αυτό το χρονικό διάστημα. ” Εκεί κάνετε λάθος! Ναι μπορείτε.

Την επόμενη φορά που θα κάνετε ένα διάλειμμα 30 λεπτών, ένα διάλειμμα 10 λεπτών, ή ακόμα και ένα διάλειμμα 5 λεπτών, κάντε τα εξής: Σηκωθείτε και κάντε κάποια άσκηση γιόγκα ή μερικούς κοιλιακούς ! Δες εδώ ασκήσεις κοιλιακών γιατί το καλοκαίρι πλησιάζει .

3. Να έχετε πάντα νερό δίπλα σας

Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική – ειδικά τώρα. Χωρίς νερό, έχουμε πονοκεφάλους και πόνους στο στομάχι. Το νερό μας βοηθά να αναπληρώσουμε την ενέργειά μας. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι βελτιώνει τη διάθεσή μας, τη συγκέντρωση και τα επίπεδα ενέργειας.

Σε μια εποχή που τα επίπεδα ενέργειας είναι χαμηλά και είναι δύσκολο να συγκεντρωθούμε, η εξεύρεση λύσεων για την ενίσχυση αυτών των απαραίτητων πτυχών είναι ζωτικής σημασίας! Όσο περισσότερο νερό πίνετε, τόσο πιο συγκεντρωμένοι και χαρούμενοι θα είστε.

Ο μέσος έφηβος πρέπει να πίνει περίπου 8-11 φλιτζάνια την ημέρα . Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα μπουκάλι νερό αρκετά μεγάλο το οποίο θα πρέπει να γεμίζετε κάθε ώρα!

adult blur bottle close up
Photo by Pixabay on Pexels.com

4. Διάβασε ένα βιβλίο

Τα βιβλία προσφέρουν την τέλεια απόδραση από την πραγματικότητα. Βιβλία όλων των ειδών έχουν αποδειχθεί ότι απαλλάσσουν από το άγχος και την πλήξη – δύο πράγματα που έχουμε σε αφθονία στον σημερινό κόσμο.

Σύμφωνα με το New Yorker, “Η ανάγνωση έχει δείξει ότι βάζει το μυαλό μας σε μια ευχάριστη κατάσταση σαν έκσταση, παρόμοια με τον διαλογισμό, και φέρνει τα ίδια οφέλη της βαθιάς χαλάρωσης και της εσωτερικής ηρεμίας”.

Η χαλάρωση και η εσωτερική ηρεμία είναι κάτι που όλοι χρειαζόμαστε ανεξάρτητα από τις καταστάσεις στη ζωή. Εάν θέλετε να είστε σε μια κατάσταση χαλάρωσης, δοκιμάστε να διαβάσετε ένα αγαπημένο βιβλίο, είτε πρόκειται φαντασίας, εφηβικό κ.λπ.!

Μην χρησιμοποιείτε όμως το Kindle, επειδή η οθόνη παράγει μπλε φως και μπορεί να βλάψει τα μάτια σας, γι ‘αυτό διαβάστε ένα απλό κλασικό βιβλίο.

 

5. Απομάκρυνε τις φορητές συσκευές πριν πας για ύπνο

Αυτό ίσως να είναι δύσκολο. Μου αρέσει να κοιμάμαι αργά, να παρακολουθώ την αγαπημένη μου σειρά στο Netflix και να μιλάω με τους φίλους μου online. Ενώ αυτά τα πράγματα είναι διασκεδαστικά, είναι εξαιρετικά ανθυγιεινά.

Πρώτον, οι οθόνες του υπολογιστή και του τηλεφώνου εκπέμπουν μπλε φως που θα επηρεάσει τον κύκλο ύπνου , εμποδίζοντας τον εγκέφαλό να παράγει «μελατονίνη» τη χημική ουσία που μας επιτρέπει να κοιμηθούμε. Το σώμα μας ξέρει ότι είναι ώρα για ύπνο επειδή είναι σκοτεινό το δωμάτιό μας, αλλά το μπλε φως λέει στον εγκέφαλό να δράσει διαφορετικά και έτσι δεν μπορούμε να κοιμηθούμε.

Για να το αντιμετωπίσετε, προσπαθήστε να απομακρύνετε έξω από την κρεβατοκάμαρά σας μία ή δύο ώρες πριν πάτε για ύπνο.

Ένας καλός ύπνος μας κάνει να αισθανόμαστε γεμάτοι ενέργεια και λιγότερο ανήσυχοι. Το να κοιμηθείτε καλά θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την εξάντληση της online εκπαίδευσης και θα σας κάνει να νιώσετε ανανεωμένοι, αντί να επαναλάβετε τον ίδιο κύκλο αργά τη νύχτα.

 

close up photography of woman sleeping
Photo by Andrea Piacquadio on Pexels.com

Αφήστε μια απάντηση